Kjøpsvilkår og angrerett

Betaling for kurs

Alle våre kurs betales på nettsiden. Du kan betale med ditt bankkort eller via PayPal. Ved spesielle behov (bedrift eller større gruppe) aksepterer vi også betaling gjennom faktura. Etter du har meldt deg på, vil du motta en kvittering som bekrefter din påmelding.

Alle priser er i Norske Kroner (NOK) og inkl. mva.

Maritsrideskole.no benytter seg av betalingsløsningen Bambora Checkout. Løsningen gjør at våre deltakere får muligheten til å betale med Visa, Mastercard, Maestro samt Vipps og faktura/delbetaling.  Ved betaling på være nettsider, vil ditt kort blir trukket umiddelbart. Ved betaling via faktura (delbetaling), gjelder egne avtaler.

Angrett

Etter du har meldt deg på et av våre kurs, kan du angre din påmelding i 14 dager. Du har rett til å motta 50 % av kursavgift hvis du velger å benytte deg av din angrefrist.

Alle påmeldinger etter 1. mai er bindene, og det vil ikke være mulig å få refundert kursavgift.

Sykdom

Dersom en deltaker er påmeldt, og blir syk før -eller under påmeldte kurs, vil deltakeren få refundert kursavgift mot gyldig legeerklæring. Deltakernes reiseforsikring dekker dette.

Skader

Jeg er inneforstått med, og aksepterer, risikoen det er ved å sitte/ri på hester, omgåes hester, og det å være på en gård.

Henvendelser sendes til post@maritsrideskole.no